Kommer du ihåg den här Ida!?


Din och min gamla låt. Har hört den på radion några gånger här. När han sjunger "closing the god damn door" så tar dom bort god och damn. Supertöntigt!

Nu har jag iallafll skickat iväg ett par mejl och pratat av mig rejält på msn och facebook. Dator en gång om dagen är bra för magen. Och håller tårarna borta. Astrid har vaknat och vi har snackat av oss lite. Frukosten var god men jag känner verklgen hur jag borde sluta äta ost. Ska ta en promenad direkt på måndag morron. Nu är det slut med tjaffset!
Snart är det hockey på tv och vi ska mysa ner oss i varsin fotölj. Kanske med lite popcorn, eller lunch kanske är bättre. Vi får se :) Vad blir det till lunch tänker ni. Jo det blir nog pizzan i kylen. Förlåt men jag kan inte laga mat här. Det finns inget att tillaga! Ska försöka fråga lite snällt om jag får handla saker jag kan äta till lunch här framöver. Nu, ett sista mejl och en dusch innan hockeyn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0