Ja det är paus i SuperBowl




Jag saknar er era svenska knäppisar. Snart blir det dock en week-end i Los Angeles. Vart ska jag bo? Hos Frida i West Hollywood såklart. Min Frida, saknar henne! Och alla andra. caroline kommer upp till mig om ett par veckor. Vi ska busa lite. Vad vi ska göra får ni inte veta förän det är dags. Jag är supernervös iallafall. Kanske ballar ur. Men jag borde inte. Vi ska göra en sak som finns på min lista med saker jag vill göra innan jag dör.

Dags att återgå till ätandet och Superbowl. GO COLTS!

Bilderna är snodda av Anja. Tryck på bilderna för att komma till hennes blogg. Grym au pair i Smithtown, New York.


Kommentarer
tessan

mendu va de svenska tjejer eller, bara blondiner !

2010-02-08 @ 09:59:08
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Anja

ÅH, jag vill också hänga mer er!! Kom till NYC då?! please?

2010-02-09 @ 02:46:26
URL: http://www.anjadreier.se
din frida!

yeeeeah you're gonna stay with me! :D (bara pärona är OK med det,men säkert inga problem!)

2010-02-20 @ 08:00:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0