I'm a strong woman!

Matchen står på här utanför min dörr men Sverige losar nog idag. Blir segt att komma till kontoret och möta em hånflinande HD. Men det kan han få göra. Vi har vunnit så mycket annat de senaste dagarna. När jag inte längre orkade sitta klistrad vid tvn bestämde jag mig får att byta lampan i taket i mitt rum. Den gick för ett par dagar sedan och jag tänkte att det nu är dags. Jag är en stark självständig kvinna som kan sånt här själv. Jag gick ut i garaget och hämtade en skiftnyckel eftersom det är en sån här fläktlampa med kupa och grejjer. Måste påpeka att i det här huset byter man inga lampor själv. Det kommer Eddie hit och gör. Men jag är ju en stolt svensk förtusan! Ja iallafall, jag skruvade ner alla småsaker och tog av kupan och inser till min förskräckelse att det är lysrör?! Sen när har man lysrör i en lampa. Nu får jag väl ringa Eddie och flörta med honom. Typiskt!


Jag hoppas ni ser att ena "vingen" på fläkten inte är vitmålad som resten. Jag funderar stakt på att leta upp en jäkla målarburk och göra det själv. Fast ja, jag måste väl ringa Eddie...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0