Helgen del 4 av 4

I måndags var det President's Day här i staterna så barnen var hemma från skolan. Därför räknar jag måndag till helg.

Måndag den 15/2
Astrid och HD har åkt till Hawaii i fyra dagar. Och eftersom barnen är hemma från skolan så är det bara till att jobba. Började 07.45 med att käka frulle. Sen åkte HM till jobbet och jag och barnen kollade tv och lite sådär. Gick väldigt bra och allt flöt på. 11 åkte vi in till kontoret och hämtade upp HM. Begav oss mot Galt och A magical place. Det var födelsedagskalas på schemat och som au pair är det mitt jobb att vara där. Konstigt på kalas i usa, föräldrarna är alltid kvar. Och since jag inte känner nån så var jag för mig själv i tre timmar. Spelade lite på olika spelmaskiner och såg väl allmänt ensam ut. Men vad ska man göra? Jag låter bilderna tala om hur sjukt stället var.

    
Den här är till dig sis!

Efter kalaset åkte vi till kontoret, hämtade HM och åkte och käkade pizza (igen). Sen handlade vi mat åkte hem. Spenderade kvällen framför datorn och pratade med Fridis på Skype i nästan två timmar. Vi håller på att planera min första resa till LA för fullt. Kommer nog bli fler. Måste ju träffa svenskarna ju! <3

Nu är det dags för mig att jobba lite. Vissa måste ju göra det *host*.
Pussar på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0