Helgen del 2 av 4

Nu har jog jobbat några timmar och ska försöka få lite skrivet innan det är dag att sova. Här har ni lördagen.

Lördag den 13/2
Idag skulle jag och Astrid jobba lite på morgonen. HD skulle åka och klippa sig och HM skulle fixa naglarna. Men jag ställer mer än gärna upp. De jobbar så mkt så lite egentid är bara skönt. HM håller på med en foundraiser (typ välgörenhetstillställning) på barnens skola samtidigt som de har mycket på jobbet. Och det var faktiskt ganska skönt att komma upp i tid. Vi kollade lite på film, gjorde chokladbollar (och hjärtan) och hälsade på hästarna som jag skrev förr. Det var mysigt och där kommer jag hänga sen kan jag säga. Riktigt varmt här på lördagen också. 22 grader. Hur varmt har ni?



Hade mötet med Irina och slutade efter det. Ja vi åkte och shoppade. Familjen åkte till skjutbanan så vi sprang omkring här hemma och drygade innan vi åkte. Vi valde ett shoppingmall som ligger i Modesto, cirka en timme bort. Men det är det bästa. Deras Forever21 butik hade två våningar och var hur stor som helst. Hade HM också! Anledningen till att vi valde det stället var för att jag såg en väska där för två veckor sedan som jag var tvungen att ha. Tur att den fanns kvar. Lägger upp bilder imorron på mina inköp.
Ringde Myra-Lea, en au pair från Sydafrika, och mötte upp henne. Vi gick och käkade på ett ställe som heter Chilli och det var supertrevligt. Hon åker hem och typ 4 månader. Lite jobbigt att hon bor så långt bort bara. Ingen man kan träffa på kvällarna. Men vi satte oss i bilen och åkte hela långa vägen hem. Kom hem runt 22.30 så det var bara att lägga sig och sova. I med öronpropparna såklart!



Juste, fick en tidig alla hjärtansdag present också.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0