Friday I'm in love

You just gotta love fridays at my job! Gå upp på morgonen som vanligt och jobba. Vara ledig hela dagen och kolla på tv och prata i telefon och prata på skype. Duscha och göra sig fredagsfin och ta bilen in till stan (jag kör). Hämta upp barnen på skolan och åka med HM till Something Sweet Bakery hos Lindsay och prova cupcake smaker till välgörenhetsgalan HM fixar. Älskade apelsinkaka med chokladfyllning och cremecheese frosting men det tyckte HM var en crazy blandning. Hallå Marabou Apelsinkrokant? Hur gott som helst! Tog med barnen ut till bilen och kollade på film. Åkte till Squeeze in och käkade en all american dinner. Cheeseburgare och milkshake. Första och sista gången. Sjukt gott men alledles för fett! Efter middagen lämnade vi familjen och begav oss hem till Lindsay och spelade Wii. Själva, Lindsay kom inte förän efter 2 timmar.

 

Astrid hade lite roligt men det var jag som körde. Åkte hem runt 21.30 och hade fest i bilen som vanligt. Varje gång! Sjukt bra låtar på radion här. Måste ge er lite smakprov nån dag. Nej nu ska jag göra mig iordning. Jag ska shoppa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0