Fredag idag

Sitter i köket och laddar inför att göra en ostomelett till frukost. Allt gott bröd är slut så jag vill inte ha nån macka. Alla goda flingor (dom andra 8 sorterna i skafferiet duger inte) är slut så jag vill inte ha nått sånt. Då är det inte så mycket att välj på. Omelett it is. Kylskåpet skriker inte precis ut massor av ingredienser att stoppa i omeletten. Hittade några gröna blad längst ner efter en stunds letande. Men ost finns det. Jag överdriver inte när jag säger att det finns fem eller sex olika sorter. Ingen Hushållsost. Inte heller Grevé eller Herrgård, bara Cheddar och sånna nyttiga ostar.
Astrid ligger uppe och sover. Hon är hemma!! Sov inne hos henne inatt och vi skvallrade alldeles för länge. Hon hade haft det toppen och jag fick ett jättegulligt halsband av henne! Lägger upp en bild sen. Måste vänta på bra ljus... Iallafall så tyckte jag att hon kunde få lite sovmorron idag. Så får vi se om vi hittar på nått roligt sen framåt förmiddagen. Måste åka och byta min jacka jag köpte i lördags. Juste, har laddat kameran nu så det kommer bilder lite senare!

Ikväll skulle nog familjen gå på Valentines Day och den har ju vi sett så kanske att vi får sluta extra tidigt. Man kan alltid hoppas. Annars kan jag lätt se den filmen igen. Tackar inte nej till att gå på bio och kolla på Ashton gratis heller!

Nej nu ska jag laga min oGIfrukost och värma upp för en dag full med fest i bilen! Fler inlägg är att vänta under dagen. (Kvällen för er.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0