Eftersändes

Jag måste ha Marabou! Ni förstår inte, jag MÅSTE ha Marabou. Har tänkt på choklad sen jag kom hit. Så om det är nån snäll själ därborta (hemma i Sverige) som känner att, "hey, jag skulle kunna skicka ett paket med svenska nödvändigheter till Josefine. Inklusive massor med choklad och lite skvallertidningar och sånna saker", så är man mer än gärna välkommen. Min adress får man genom att skicka mig ett mejl eller använda sig av Facebook eller msn. Jag skulle förevigt älska den personen.


Ps. Jag gillar alla sorters Marabou förutom den med russin. Skulle bli Gladast av en härlig mix. Ds
Ps 2. Eftersom jag befinner mig i landet där allt förstoras upp till tusen, så är det nu alla hjärtansdag frossa överallt. Ett paket skulle kunna fungera som en sån present till mig. Jag måste ju smälta in i kulturen. Ds 2



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0