Det är match

Jag har aldrig känt mig mer svensk än vad jag gör just nu. Det är ju underbart att vara svenne! Jag och Astrid sitter i en varsin fotölj och är verkligen med i matchen. Jädrar att det blev mål till Vitryssland nyss. Har aldrig uppskattat en hockeymatch så här mycket. När första målet kom skrek jag rakt ut och sprang upp till Astrid! Andra målet, samma sak. Måste nästan ha en Sverigetröja till nästa match. Tror ni man hittar en sån här? Kan vara lite klurigt. Nej nu är det paus, då måste jag sminka mig. Ska ju jobba sen. Och det innebär middag och bio. Jobbigt jag vet.

jag hörde förresten att ni hade 11 minusgrader igår. Jag hade 26 grader varmt. Ville bara påpeka det!


Kommentarer
Lisa

26 grader vart är alldeles för varmt... det var minus det här för ett par dagar sedan.. Avis jag blir på dig.

2010-02-24 @ 09:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0