Dags att sussa

Klockan är 21.57 här i staterna och det är dags att dra sig tillbaka. Med nyfixade naglar och magen full med polkagrisar kommer jag sova som en prinsessa! Imorron är det fredag och det är bra. Då har inte barnen några käxor så jag har en soft arbetsdag. Funderar på att sova efter att jag har jobbat på morronen. Men vi får se imorron. Ska nog ringa och snacka skit med A och Kusin L. Saknar dom båda sjukt mycket. Förhoppningsvis kommer de hit i sommar.
HD berättade idag vad vi ska göra i sommar. Totaly sick! Jag bloggar imorron om det. Nu ska jag somna till ljudet av regn mot mitt stora fönster. Underbart! (Bara det är sol imorron!!)

Pussen, jag tänker på alla nördar där hemma!


Kommentarer
Tessan

nej jag är inte alls avundsjuk på att du har typ sol varje dag .........

2010-02-05 @ 11:00:01
URL: http://thereseglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0