Cherrycherry boomboom

Gud jag är så lycklig! Öronpropparna gjorde susen och jag har sovit till 10.22. Hur skönt som helst. Nu snart måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar. För idag har vi superbowlparty. Ska komma lite folk och så ska vi käka mat, dricka lite gott och kolla på matchen. Har aldrgi sett en football-match och har ingen aning om vilka lag som spelar, men det ska bli kul. Frida gör samma sak i LA så vi ska har utvärdering ikväll. Hoppas det blir god mat. Det är HD som lagar och han skryter jämt om hur bra han är, upp till bevis!

Gårdagen var en av de bästa dagarna hittills. Shopping såklart. Får mig alltid på bra humör! Jag, Astrid och Anna åkte till ett shoopingmall i Sacramento och shoppade och lunchade. Jag köpte ett nattlinne från Victoria's Secrets, en kjol från Forever21 och en topp från Urban Outfitters. Visar bilder sen. Käkade lunch på en restaurang jag inte kommer ihåg namnet på, men det var skitgott. Jag åt Four Cheese Ravioli med svamp. Hur gott som helst! Skönt att äta nått annat är pizza och hamburgare också!

Efter shoppingen skjutsade vi hem Anna och åkte in till Lodi. Köpte biljetter till Dear John och åkte till Target. Jag köpte schampoo och balsam och äntligen, svart papper. Ska fixa ramen idag så får ni se sen. Lisette den ska stå mitt framför sängen så jag ser den direkt när jag vaknar! Åkte tillbaka till bio. (Jag körde! Vi tog Trucken idag, mycket coolare!) Köpte popcorn och läsk. Dom häller smält smör direkt på popcorna när man köper. Jättefett men mmm så gott. Och filmen sen då! Jag vet att jag lätt gråter till en bra film, men den här ligger högt upp i gråttoppen. Ahh så bra den var! Ni måste se den där hemma! Om man gillar typ samma film som mig så kommer man älska den här. Underbar. Och sen så gör det ju inget att Han är så sjukt snygg heller! Det gör filmen bara ännu bättre. Nej det var ett perfekt slut på en jättebra dag.

Åkte hem, hade lite fest i bilen och så provade vi kläder när vi kom hem. Pratade med Frida på msn och somnade med det nya nattlinnet på och propparna i öronen.



Nu ska jag hoppa in i duschen. Glömde säga att jag duschade med Superman, Ironman och annan muskelkille igår. Känns skönt att bo i ett hus med sånna män. Jag känner mig fullkomligt trygg här borta! No worries!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0