Bilkörning

Igårkväll var jag ute och körde bil med HD. Det gick bra om man bortser från att jag körde mot rött en gång och nästan blev påkörd en gång. Jag vet inte vad jag gör härborta. Jag skyller allt på lysstolparnas placering. Dom är efter korsningen man ska stanna innan. Hemma är de ju där man ska stanna. Men nu har jag lärt mig. Han tyckte jag var grym på att köra iallafall. Han var fascinerad över att jag kunde ligga på landsvägen och köra med en hand samtidigt som vi pratade. Inte så att han tyckte att jag skulle sluta med det. Han skrattade mest och sa att svenskar är bra på att köra bil. Nu har jag iallafall tillstånd att köra barnen i bilen. Nästa sak vi ska fixa är kaliforniskt körkort och ett social securitynumber. Och så ska jag få ett american express-kort!!

Nu däremot ska jag och Astrid ta bilen in till stan och träffa Hanna. Vi ska shoppa!



Kommentarer
Anna

Kör inte in i några andra bilar när du spanar in någon snygging bara ;) det är lätt hänt, speciellt utanför vasa haha :D

Kraaaam

2010-02-09 @ 22:53:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0