And some from Manhattan, NYC

                   

Bild 1: Min lunchbox. Tortilla fullproppad med ost, ett äpple och en påse chips. Typiskt amerikanskt.
Bild 2: Eva
Bild 3: Caroline och Frida
Bild 4: Anja och Jenna
Bild 5: Fifth Avenue
Bild 6: Empire State Building
Bild 7: Tony, våran guide
Bild 8: Ground Zero
Bild 9: Ground Zero. Här ska det nya Twin Tower stå
Bild 10: Brooklyn Bridge
Bild 11: Brooklyn. Hello Lonely Boy!
Bild 12: Manhattan dårå
Bild 13: Jag och my friend Frihetsgudinnan
Bild 14: Radio City Hall. Var ju nån musikgala här nyss. Nån som kommer ihåg vilken? VMA?
Bild 15: The Big Apple by night. Empire State Building i mitten
Bild 16: Jag och Frida. Suddig jag vet
Bild 17: Times Square
Bild 18: Yellow cabs. Me like!
Bild 19: Åt väldens största slice pepperonipizza
Bild 20: Ja det är jag i en Yellow Cab



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0