The fever is gonegonegone

Äntligen är febern borta! Var till herr doktor igår och han sa att det var dags att bli bättre. Så jag tänker bli det också.
Jag ringde till sjukrådgivningen igår för mamma tyckte att jag skulle göra det. Av sjuksköterskan fick jag råd att äta honung, dricka honungsvatten och käka hosttabletter. Och hon sa att det var bra att ha feber för då trivdes inte viruserna lika bra. "Okej".
Så mamma ringde till sjukrådgivningen. Jag fick tid för läkarbesök 90 minuter senare. Varför fick inte jag det när jag ringde. Särbehandling!

Så vad gör vi då, en dag som denna. Jag ska på foest. Idis har ju fyllt 20 så det ska firas. Dock så är jag krasslig och jag har ett jobb att gå till imorron. Jag ska därför ta det lugnt och åka hem tidigt. Jag ska!
Nu däremot har jag funderingar på att ta ett bad. Det skulle vara skönt. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0