Nyklippt, nyfärgad och nyvaxad


Äntligen har jag fixat till burret som jag har haft sen jag kom hem från Amerikat. Nog för att jag alltid är snygg i håret men ibland vill man ju vara outstanding. Så vad gjorde jag då? Jo jag klippte av de slitna topparna. Har ju lyckats skaffa mig värsta Hollywoodsvallet (nästan). Har aldrig haft såhär långt hår förr, så jag ville ju inte ta nått på längden. Så längden är i stort sett orörd och dte är braaaaaa. Sen så färgade vi bort utväxten jag hade. Och här är en viktig sak som jag vill att alla ska lägga på minnet. Jag är blond. Naturligt blond. Men, jag färgar håret blondare bara för att jag tycker det är finare. Så jag är ingen fakeblondin, sluta säg det ni som säger det! Jag blir ledsen då! Så det sista vi gjorde var att vaxa mina otroligt buskiga ögonbryn. Ironi! Mina ögonbryn syns knappt och senast jag plockade dom var ju typ innan jag åkte till USA. No kidding! Men jag känner mig mycket finare när dom är vaxade och lena. Är det inte det som är grejjen?!

Så det var det som hände. Vad har hänt för er?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0