Jag bara sliter

Idag har jag slitit, som ett djur. Alla konferanser är nu skrubbade från golv till tak. Alla toaletter skiner så man kan spegla sig i sitsen. Alla mattor och trappor är damm och glasfria. Alla golv är bländande och alla sängar är så fint bäddade att jag nästan börjar grina. Jag är slut. Däremot så trivs jag bättre och bättre där ute i spökhuset. Det känns bra. Nästa gång jag ska dit är den 1 januari. Och städa upp efter allt svineri som kommer förekomma kvällen innan. Folk är inte folk när dom är fulla, dom är djur. Men, ju svinigare det är desto mer pengar får jag. Och dte vill jag ju ha. Dilemma?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0