Isbiten

Alltså, jag fryser. Och ni kanske tycker att jag är mesig och att jag bara klagar dag ut och dag in. Men grejjen är den att jag har på mig tre tröjor (ett linne och två tjocktröjor), långkalsonger, byxor, strumpor, sockor ich halsduk. Ändå sitter jag här och huttrar och skakar. Plus att imorse svimmade jag nästan i duschen, blev tvungen att sätta mig ner i ett tag och sen lägga mig på sängen med benen högt över huvudet. Och, jag hostar och nyser som en tok. Sen var jag ju ut i helveteskylan idag med pluttis och det var såååå kallt. Fattade inte att jag ens gick ut. Vad ska jag göra? Hur slutar man frysa? Jag kanske är sjuk. Kul isåfall för jag har bara massa jobb framför mig. Jag vill inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0