Dag 04 / Det här åt jag i dag

Jag vet att jag lovade en massa bilder, men maten idag var inte värd att ta bild på.

Jag klev upp vid 12.40 och lämnade kvar en snarkande kamrat som hållit mig vaken till och från i några timmar innan dess. Ringde till Julie och duschade. Sen tryckte jag i mig två mackor. En med leverpastej och en med skinka. Jag ville ha två med leverpastej men jag sparade hälften till min söta vän. Till det drack jag oboy. Mums! Lunchen hoppade vi över och istället mumsade vi i oss non stop som blev över när vi dekorerade mitt fina pepparkakshus. (Okej det är inte bara mitt. Det är syrran och mammas också.) Efter några timmar åkte jag och syster till Max och köpte oss ett varsitt Friscomål. Jag utan tomat och hon utan tomat och lök. Till det köpte jag en Green & Garlic dressing och hon en Orginal dressing. Jag har nämligen bestämt mig för att prova exakt alla. Jag började idag.
Sen dess har jag inte ätit så mycket. Åt lite godis också såklart, men det får man för det är jul.

Nu däremot ska jag ta och hoppa ner under täcket och försöka sova. Min rygg dödar mig och nu har jag även fått hemska smärtor i bröstet. Det gör alltså ont när jag andas. Jag tror att jag håller på att dö. Vad tror ni? Peppat såhär dagen innan julafton.

Puss & Kram & nyp i stjärten som Julia brukar säga ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0