Dag 03 / Mina föräldrar

Att skriva om sina föräldrar på sin blogg måste egentligen vara ganska så ovanligt. Vem skriver ett inlägg om sina föräldrar. Det ska vara en lista för att man ska göra det.
Men vad ska man skriva egentligen? Att jag har en mamma som heter Susanne och en pappa som heter Ulf. Att min mamma bor i Stigslund och att min pappa bor i Strömsbro. Och kanske att mamma är ifrån ett litet samhälle som heter Norrsundet som ligger typ fyra mil norr om Gävle, och att pappa är född i Västerås men sen bott resten av tiden i Stigslund. Eller ska jag berätta att mamma min är förskolelärare i Hille och pappa är elektriker på Korsnäs?

Det är så svårt så jag tänker sluta där. Vad skulle ni ha skrivit om era föräldrar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0