Flipped

Klockan 10.30 idag vaknade jag av HD stog och skrek mitt namn i trappan. Slängde mig upp ur sängen, snurrade in mig i en filt (en IKEAfilt!!) och öppnade dörren så fort jag kunde. Vad säger han då? "Oj, sov du? Vi ska in till Lodi och gå på bio, vill du följa med?". Mitt svar borde ha varit nej tack jag ska fortsätta sova. För grejjen är att jag har inte sovit ut som bara Josefine Elisabeth Glad kan sova ut på mer än en månad. Men nej, vad säger jag. "Yeah sure, give me 5 minutes". Så jag slängde på mig kläderna, borstade tänderna, sprayade håret och sprang ut till bilen. Ja hej där satt jag sen på bio, som en yrvaken uggla och såg på en av världens sötaste filmer. Kände mig allmänt glad och njöt väl av livet i en och en halv timme. Det var fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0