Lite om allt

Igår var det lördag. Vilket innebär att jag är ledig. Men, igår klev jag upp vid 7am, alltså på morgonen för att laga mat och dekorera inför Nicks kalas som ägde rum vid 11. Jag slet och slet så när gästerna kom stog jag och dammsög i pyjamasen. Skyndade mig upp, tog en snabbdusch och drog på mig en klänning. Var därmed redo att vara värdinna och barnfavorit. Sagt och gjort, jag körde h¨rt tills det var dags för städning. Då smet jag undan i några sekunder innan jag insåg vad fult det var av mig. Så jag gick ner och städade. Typ allt. Diskade i en timme, sopade, plockade och donade. Sen stupade jag i säng med en film. Innan jag somnade gick jag ut på balkongen och kollade på stjärnorna. Det var fint! Väldigt fint. Grät en skvätt för er där hemma och peppade mig själv med att vi ses ju snart. 7 månaders dagen närmar sig.

Idag har jag varit på bio med HD och barnan. Sen käkade vi lunch och sen skulle vi fixa en ny telefon till mig men kön var så lång så vi åkte hem. Har pratat med Chiisan nu ett tag. Saknar na som fasen liksom! Funderar om jag ska sova en snabbis innan jag städar. Sen måste jag ner till stallet också. HM är på Hawaii så jag är hästvakt i veckan. Kommer bli kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0