Allt om ingenting

Sitter här i mina nyinköpte Juicy Couture brallor och lyxar lite. Så ska det vara ibland. Pratar smakiga saker med Frida och skriver mejl till Sara igen. Nu går det undan med mejlandet här alltså. Vi är på g hon och jag asså. Har börjat planera massa roliga saker och massa annat. Arg är jag också. Av en anledning som jag dessvärre inte kan prata om. Men ja, ibland är 8åringar värdsbäst på allt asså.
Annars då? Jo jag och Anna shoppelishoppade idag. Jag fick med mig en massa kap och Anna scorade en skitsnygg svart långklänning. Den tösen skulle på finmiddag ikväll hon. Själv käkade jag en sallad från igår. Som nån annan hade varit och småätit på såg jag också. Inte ett dugg avis Anna!!
Nej nu är klockan 11. Dags att publicera det här innan kontakten dras ur. Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0