Den fina dagen

Dom kom hem 8.06pm. Så jag fick jobba 24 minuter på kvällen idag. SUPERJOBBIGT!! Vi hoppade hopprep i typ 10 minuter och sen kollade vi slutet på So You Think You Can Dance. SnyggRobert kom trea. Iallafall så har jag haft en trevlig kväll framför tvn med HD och HM. Vi kollade på Criminal Minds. Som vanligt! Jag är så himla glad att jag fick dom helt "besatta" av den serien. Jag gjorde det inte med mening. Spelade alltid in alla avsnitt åt mig själv och kollade på till frullen. Men så började dom kolla och så ja, nu sitter vi där, klistrade alla tre. Kunde inte vara bättre än så.

Jag fick väldigt många timmar lediga idag. Trodde dom skulle komma hem 3.45pm så jag sprang in från poolen och gjorde mig redo att leka i flera timmar. Men ja, istället spenderade jag mina timmar ute på terassen, skrivandes flera brev och läsandes. Det var en väldigt lugn och skön eftermiddag. Drack mitt iste och åt lite flingor. Käkade flingor till frukost, lunch och middag. Ibland har jag såna där supernyttiga dagar! NOT! Nej men det va fint att sitta där ute och komponera ihop fina brev till staden i mitt hjärta på andra sidan jorden. Uhh hatar att säga att Gävle finns i mitt hjärta men så är det just nu. Dock så ändras väl det när jag kommer igen. Då vill man väl ut och upptäcka igen. Jag brukar fungera så faktiskt.

Nu däremot ska jag slänga mig i sängen, bokstavligt talat. Ska jobba några timmar imorron bitti. Sen ska jag steka och sen ska jag på fest hos Lindsay. Girl Night In everybody. Ska bli spännande. Så ha en toppen lördag med er om vi inte hörs.

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0