Storshopparn'

Den här veckan har jag haft ett galet behov av att shoppa. Har gjort av med sjukt mkt pengar och jag tänker inte ens avslöja den slutgiltiga summan. Dock så har det resulterat i massor med nödvändiga saker. Det met nödvändiga var nog skorna som jag var tvungen att köpa. Kollade in i min garderob och insåg att skohyllan inte var så full som jag vill att den ska vara. Det finns säkert bara typ 12 par skor där eller nått. Kanske några fler. Iallafall, jag fick ju skynda till Marshalls och slänga ner första bästa par heels i korgen. Att det sen råkade trilla ner en kjol, ett linne och en kofta också kunde jag inte göra något åt. Sagt och gjort, jag tog mina kassar, låste in dom i min lilla Prius (som för övrigt är en perfekt shoppingbil) och gick in på Target. Där slank det med tandblekning, schampoo, balsam, tvål och en väska. Superviktigt! Gick in på Payless Shoesource och fick med mig en ring och ett par örhängen. Åkte till Walmart. I mina händer fastnade det en pyjamas och ett par shorts. Inget jag kunde rå för. Så jag tog mitt pick och pack och åkte till Dollar Tree. Fick med mig massa fina gratulationskort (som jag förövrigt inte vet när jag ska använda) och lite annat smått och gott som jag inte behöver nämna.

Men nej det är inte slut där. Igår tog jag mig till Stockton, gick in på Victorias Secret och spenderade 1500 kronor. Ja, 1500 kronor. Jag fick med mig en mjukisdress (den var rosa och den var på rea), 5 par trosor (5 för 25 dollar), bhs (2 för 35 plus en för 45. Oops!) och ett jättejättejättefint spetsnattlinne. Mmmm jag gillar den affären.
Gick till Forever21 (såklart) och hann på 15 minuter få med mig två par jeans och en tröjja. Fattig men ack så lycklig åkte jag och köpte Starbucks innan jag hämtade barnen.

Det är inte slut än. Funderar starkt på att åka till Walmart imorron. Måste checka av Kohls också. Men, jag får lön imorron. Woho!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0