Stinkbomben

Idag ska jag träffa Anna för lite lunch. Skulle vilja ta med henne till Lodi och käka på mitt nya favvosushiställe, men jag vet inte hinner. Eller hinner gör vi men det blir kanske för stressigt. Vi får se vad vi hittar på. Trevligt ska det bli iallafall! Så jag borde gå och bortsa tänderna mina nu. Och allt det andra som ni vet. Det tar tid! Fast först, lite mera jobb. Jag ska dammsuga bilen. Kuel!! Barnen lämnar alla möjliga saker där i baksätet. Allt från halvätna mackor till öppnade youghurtförpackningar och sånt. Sen upptäcker jag det inte förän jag känner lukten. Och nu känner jag lukten. Ska ta med mig nån spray ut också så vi kan få det att lukta gott. Wish me luck!


Kommentarer
Miss C

sv: Ja, jag tycker att engelsmän är helt underbara. Artiga och snälla!!! Åk dit nästa gång? ^^

2010-08-18 @ 19:23:25
URL: http://missc.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0