Städdag

Idag tänker jag sepndera mestadels av dagen med att städa huset. Känns så jobbigt att gå omkring och kolla på all röra. Är klar med hela nedervåningen iallafall. Så nu ska jag äta en tidig lunch innan jag tar tag i röran här uppe. Men trots att det är så jobbigt så betyder det att jag kan slappa resten av veckan. Ska sooooola järnet och promenera hurtigt som tusan är det tänkt. På onsdag ska jag ta mig in till Lodi och Stockton tidigt så jag hinner shoppa mycket. Har en jäkla lista på allt jag behöver. Ska spendera minst en lön på Victorias secret hade jag tänkt. Najjs!! Nej nu ska jag koka lite pasta tror jag bestämt. Vi hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0