Jag måste köpa bil

Okej, jag har fått en ny bil. Det fick jag i fredags. Men i tisdags var jag tvungen att lämna in den på Toyota så de kunde installera dvd i den. Dvdn skulle bli i huvudkuddarna på förarsätet och passagerarsätet. Riktigt lyx. Barnen kommer nu kunna kolla på samma film eller på olika filmer. Plus att dom fick hörlurar till så jag behöver från och med nu inte få huvudvärk varje gång Alvin and the Chipmunks börjar sjunga. Men det bästa. Jag kommer kunna lyssna på radio medans dom kollar på film! Woho. Eller nej, dte bästa är att jag kan koppla in min ipod och sköta allt från skärmen. Så himla grymt!
Men iallafall, det jag skulle säga var inte dte här. Utan dte var att jag fick en annan bil från Toyota som jag fick köra medans den andra blev fixad. Och snacka om att jag ska köpa bil när jag kommer hem. Jag fick en Toyota Prius. Liten, kompakt bil. Superskön att köra, grym på allt och den är hybrid. Så den drar lite bensin. Fyllde upp hela tanken idag för 150 spänn. Asså, jag är kär! HD vet om det så vi kanske ska köpa en sån bil om typ 2 veckor. Vi får se. Jag hoppas!

Här är den iallafall. Min lilla pärla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0