Jag älskar mitt leende!

Mina tänder ilar skitmycket så jag kan inte äta. Jag hatar tandblekning! Men fan vilka snygga tänder jag har. På med solbrillorna, annars bländar jag er. Heh... Nej men seriöst, tänderna har blivit väldigt fina. Tandblekning är ganska dyrt men jag ska köpa med mig flera förpackningar hem så att jag har för ett tag framöver. Men uhh, inte är det smärtfritt iallafall. Får dricka soppa idag eller nått. Såhär hungrig kan jag inte vara resten av dagen.

Förövrigt så är jag typ ikapp med mitt mejlande nu. Orkar förhoppningsvis trycka ihop de tre resterande (eller fem) och sen kan jag börja nördblogga. Väntar ju på bilder från sis också och hon kommer hem på måndag. Det kommer!!! Nu ska jag dammsuga. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0