I got a new car

Jag har fått en ny bil!!!!! Eller ja, det är ju inte jag som har fått en ny bil. Det är HD och HM som har köpt en ny bil till mig dårå. Som kommer bli den nya au pair-bilen dårå. Sen pratas det om att vi ska köpa ännu en bil som kommer bli min helgbil. En lite mindre, lite sportigare. Åhh kommer bli så najjs att glida runt i den. Kollade på den idag, den var fiiiin :)
Fick ju dagen ledig idag eller nått men så åkte jag och HD in till bilfirman och sen följde jag med och käkade och sen har vi badat och förberett inför imorron. Imorgon är det dags för Nick att ha lite kalas. Jag ska upp vid 7 och hjälpa till med maten. Kommer vara så trött. Så jag ska hoppa i säng nu så jag får iallafall 8 timmars sömn. Ska smita iväg sen under kalaset och sova lite. Det får man väl?

Puss och god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0