Hur tvättar man ett fönster?

HD sa idag att om jag kände för det fick jag gärna fylla upp poolen och tvätta fönstrerna. Poolen kan jag sköta, nemas problemas. Men fönstrerna?! Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om hur man gör. Jag har väl sett mamma tvätta dom hemma nån gång, lika så mormor. Men nej, jag har ingen aning. Så jag struntar nog i det tror jag. Istället ska jag nu ta tag i det bombnedslag jag alltid vaknar till på måndagar. Tänker ta allt i etapper för annars kommer jag dö av uttråkning. Så jag hör av mig igen. Nu är det dags att ta tag i Nicks rum. Ska vada i lego och actionfigurer och sedan slå mig ut med hjälp av ett nerfgun eller ett svärd. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Miss C

Josefine Glad: Åh vad kul! Hur länge ska du stanna?

Yes, om 20 dagar bär det av... Är både taggad och nervööös!!! ^^

Varför är du avundsjuk på England? Nåt negativt med USA? ;O

2010-08-16 @ 20:38:52
URL: http://missc.se/
Miss C

sv: Ja, det är sant. England och sverige har väldigt bra kommunikation. Skönt det. Jasså, vad har hänt!? =/ Du behöver verkligen inte berätta om det är något personligt/väldigt jobbigt... Hoppas att allt löser sig iallafall!!! Kram C ^^

2010-08-17 @ 18:15:46
URL: http://missc.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0