Hjälp jag faller sönder!

I snart två månader tid har jag dagligen haft oerhört ont i min rygg. Ofta blir det när jag sitter i bilen, eller nån annanstans för den delen, för länge. Ofta när jag står upp så låser sig ryggen vid svanken. Jag måste då massera ett tag innan det går över. Mamma fick massera lite när hon var här. Visst hjälpte det, men smärtan försvann bara för stunden. Jag har pratat lite om det och nån tror att det är stressrelaterat. Det skulle nog kunna vara en anledning. Men jag tänkte bara höra vad ni tror? Jag är faktiskt lite orolig över vad det kan vara. Jag vill inte falla sönder än!


Kommentarer
Fanny

Gå till en naprapat. De kan se vad som är fel. Jag har också typ konstant ont i ryggen och tungt att andas, det beror på att mitt högra skulderblad sitter fel, och då måste jag bygga upp musklerna runt det för att det ska bli bättre. Typ så.



Om du inte har något fel är det ju möjligt att något bara låst sig, då kan de knäcka bort det. Men inte kiropraktor utan naprapat. Ja.

2010-08-27 @ 08:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0