Girls night in

Har precis kommit hem från Lindsays house. Hon hade en girls night in och det var väldigt trevligt. Just nu förbannar jag mig själv dock att jag inte har hängt mer med Anna och Lindsay och deras vänner under min tid här. Det hade gjort så många saker så himla mycket lättare. Men ja, jag och Anna ska luncha i veckan och så ska jag åka förbi Lindsay på hennes bakery också. Det ska faktiskt bli väldigt roligt och skönt att få umgås lite. Förhoppningsvis kan jag dra med mig nån av dom på Step Up 3D. Jag vill se den filmen so badly.

Dock så ska jag sussa några många timmar först. Vi hörs imorron kära ni. Pussen


Kommentarer
Miss C

Är du i USA som au pair nu? ^^

2010-08-16 @ 17:46:50
URL: http://missc.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0