Är jag normal?

Det finns vissa saker jag är lite kinkig med. Eller nu förtiden har det mera blivit en besatthet eller ett måste. Mina morgon- och kvällsrutiner. Eller kanske ska kalla dom för mina rutiner.

  • Jag har en specialtvål som ska ge huden mera lyster (vem har det?).
  • Jag har specialschampoo och balsam för mitt hår.
  • Jag har måste fila fötterna varje gång jag duschar och smörja in dom med en specialtvål.
  • Jag måste alltid smörja in med med lotion när jag har duschat. Minst en gång om dagen alltså.
  • Jag har en speciallotion för mina fötter.
  • Och en annan för ansiktet.
  • Jag lägger en ansiktskmask en gång i veckan.
  • Jag använder hårinpackning ett par tre gånger i veckan.
  • Jag borstar tänderna tre gånger om dagen med en tandkräm med whiteningeffekt.
  • Sen använder jag tre sorters tandtråd. Plackers, special för min tandställning och små borstar, också för min tandställning.
  • Jag sköljer munnen med Listerineliknande sak varje morgon och kväll.
  • Jag bleker mina tänder lite titt som tätt.
  • Jag nagellackar i stort sett varje dag.
  • Parfym använder jag varje dag.
  • Likaså hårspray. Bara för att.

Ja det var väl det jag kommer på nu. Jag har säkert glömt nån viktig burk eller flaska i badrummet. Som är översvämmat med mina saker då såklart. Något jag dock inte bryr mig om alls längre är att sminka mig. När jag ska iväg och shoppa eller liknande när man måste se representabel ut suckar jag djupt och lägger världens snabbast mejk. Hårfönen har också varit på semester de senaste månaderna. For what liksom?

Är det här normalt? Eller har jag bara för mycket tid?



Kommentarer
Miss C

sv: Jaha, I see... =/ tur att ni kom ifrån de människorna då. Det är fan svårt att avgöra vilka som är bra människor och inte. Skönt att du kan åka hem tidigare och att allt löser sig!!! ^^

2010-08-18 @ 11:06:31
URL: http://missc.se/
Mormor

Det är visst nån som har för lite att göra och långtråkigt.Kram.

2010-08-18 @ 13:22:52
Stina

JAG ÄR LIKADAN!

Du är alltså helt onormal.

2010-08-19 @ 22:57:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0