Monte Cristo

Började dagen med att kolla på en film, Greven av Monte Cristo, kan den heta så på svenska? Den var bra iallafall. Eller den var mycket bra. Ingen film som jag hade satt mig och kollat på om det inte var för att HD spelade in den åt mig. Han gör ju det, filmer som han tycker att jag borde se. Så det blir väl ungefär en film om dagen. Och jag gillar film så jag är bara Glad. Igår kväll såg jag t.ex. min första Bond-film nånsin (!!) Ja jag har inte sett nån förr. Så igår blev det Quantum of Solace och den var bra ju! Nu kommer jag snart hamna i nån form av Bondkoma och bara kolla på Bondisar. Men ja, känns som att det är typiskt jag så varför bryta en sån trend?

Efter filmen har jag nu begett mig upp på rummet och än en gång kollat in i de skåp som fortfarande är fullproppade med saker som inte är mina. Nu har jag fått nog. Jag ska ut med allt och kånka ner på den överdimensionella dator som tar upp typ halva mitt skrivbord. Egentligen skulle Eddie och Rick komma hit och bära bort den men hey, jag kan väl göra det själv! Så jag ska damma ur allt, slänga sånt som verkar onödigt och njuta av några tomma skåp som jag kan fylla senare.

Nu däremot ska det vankas Skypedate om jag inte minns fel. Bara för att jag befinner mig härborta betyder inte det att jag har slut på skvaller. Nejnej, ett mycket mumsigt sådant bar jag på också. Typiskt mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0