Jobba med magsjuka

Spenderade dagen framför datorn med lite film och lite skitsnack. Trodde jag skulle få vara ledig hela dagen då huvudet sprängde och magen vände sig uppochner tio gånger i minuten. Men nej. HD och HM skulle iväg på middag så jag skulle jobba. Men odm tyckte det var okej att bara kolla på film hela kvällen. Tack för det! Vi började kolla på Black Beauty men efter fem minuter ville dom hellre spela Wii. Så ja, dom spelade Wii i kanske tre timmar. Jag tog ner min dator och satte mig och skrev lite. Sen städade jag lite i köket och så var dom hemma. Ibland är det här jobbet för bra för att vara sant. Man spelar Wii och får betalt. Men ja, bakslagen kommer dom också. Skrikande barn som inte vill göra läxor eller skrik om att syrran är mycket bättre på Mario Kart. Jag har börjat med en ny teknik som innebär att jag skriker tillbaka. Den funkar bra faktiskt.

Kollade på film med barnen och HD. Vi såg The Cat In The Hat, tror att den heter så. Jättewierd och rolig. Sen nu är det Mästarnas mästare och skitsnack med Frida <3

Magen är mycket bättre nu men huvudet är väl sådär. Ska proppa i mig alvedon så jag orkar shoppa imorron. Ja jag ska faktiskt åka iväg till Modesto med Hanna. Har sparat jättemycket pengar så här ska shoppas. Ska visa allt sen jag lovar. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0