Magsjuka, igen

Ja det var ju inte meningen att det skulle bli ett såntdär deppigt slut på dagen, men internet slutade fungera. Här åker man till USA i förhoppningar om ett supersnabbt internet som aldrig krånglar. Men så visar det sig att man lika gärna skulle kunna sitta hemma på Gillesgatan och skriva. Det är typiskt det.

Gårdagen var väldigt bra. Barnen var som sagt lediga så jag började 8am. Vi spelade Wii i några timmar och sen hoppade vi i poolen. Jag solade inte ska tilläggas, jag badade med dom i säkert en timme. Efter det var det dags för lunch. Så jag stoppade in barnen i bilen och åkte till Lockford för lite Subway. Jag gillar inte Subway, men man får offra sig. Vi gjorde några ärenden och sen köpte vi glass. Sen började en av barnen att tjaffsa så jag fick nog och åkte hem. Väl hemma spelade dom återigen Wii och jag städade lite. När bråken om vem som var bäst började drog jag ur kontakten och tvingade med dom ut på en promenad. Vi hann hela vägen upp till stora vägen och nästan tillbaka innan HD och HM kom hem. Nick hoppade in i HMs bil och jag och Alex hoppade upp på flaket på HDs truck. Los Angeles och storstäder i all ära. Men man måste bo på landet för att få åka flak och bara njuta av vinden i håret när man ser sjöar och stora gröna fält fara förbi. Lycka!

Vi åkte direkt och käkade middag i Valley Springs. Då har jag sett det stället också. Funderar på att ta bilen dit och glida runt nån dag och kolla lite. Verkade mysigt. Jag åt nån form av ostravioli som var helt okej. Väl hemma igen skrev jag ihop några brev (ja ni läste rätt) och knåpade ihop några mejl. Kollade såklart på Mästarnas Mästare och hävde ur mig all skit på Frida. Grinade några liter och sen somnade jag.

Vaknade mitt i natten och sprang till toan och där kom all mat från flera dagar upp igen skulle jag tro. Uhh nån form av magsjuka igen. Så inatt har jag knappt sovit en blund. Svettats och frysit om vartannat och halsen bränner sönder. Skulle jobba idag nu på dagen men kände att jag inte var i form för att jaga barn. Så jag smsade HD mitt i natten och skrev att jag var sjuk och att det var upp till dom om jag skulle ta hand om barnen. Det behövde jag inte, tack och lov, så nu blir det film hela dagen. Ska kolla på massor av Beck är tanken.

Men jag mår bra nu. Deppet igår kommer och går som jag skrev. Så är det här borta. Nu ska jag chatta lite. Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0