Söndag del 3 - Frukost på Third Street Promenade

Efter en lååång bussfärd där vi fick stå hela vägen så gick vi direkt fram till utsiktsplatsen över den kända piren när vi kom till Santa Monica. Det blev inget besök där idag men jag har sett den! En tur i parisehjulet får jag göra nån annan gång istället. Pappa på mitt linne är det massa bilder på Beatles. Den är till dig!

Vid det här laget var väl klockan nästan 11 och vi hade inte ätit frukost än. Vi struntade i det innan vi åkte hemifrån. Vi vandrade Third Street Promenade och hittade Starbucks som var fullsatt. Men en bit bort fanns det annat fick som vi tog istället. Ni fattar inte hur mycket folk glodde. Där gick jag med min stora resväska mitt på shoppingstråket som var fullt med folk. Det var dock ett jättemysigt ställe. Där skulle jag mer än gärna gå och shoppa. Men det får bli en annan gång. Lite roligt att folk riggade upp musikanläggningar mitt i allt och började sjunga. En tjej sjöng Disneylåtar.

Frida sprang iväg på ett snabbt ärende och sen tog vi en sista bussfärd. De här gången gick den till Venice. Tjejerna ville hellre hänga på beachen där istället för i Santa Monica och jag förstår varför nu efter. Gahh underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0