Söndag del 2 - Pretty Women

När jag och F vaknade hade M redan dragit. På 40 min skulle jag packa min väska (vars innehåll mystiskt nog låg utspritt över heeela golvet i Fridas rum), äta frukost och göra mig redo för en härlig dag. Sen skulle vi släpa min väska en bra bit till busshållplatsen på Santa Monica Boulevard. Det var liiite bråttom med andra ord. Alla som har träffat mig en morgon vet att jag är ganska seg. La dock på ett kol och nån minut försent rullade vi väskan ner för mördarbacken. Det var en rejäl bit och gå och väskan var tung. F tog min handväska men vi hade ju strandsaker med oss också. Vi hann med bussen med nöd och näppe och alla glodde rejält på mig när jag langade upp väskan. Vi åkte buss typ fem minuter innan vi hoppade av i Beverly Hills. Vårat första stopp var Rodeo Drive. Ni vet där Julia Roberts går och shoppar i Pretty Women? Såklart ni vet. Kände mig inte lika glamorös men jag har faktiskt varit där kan jag ju skryta med. Det är jag och Julia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0