Söndag del 1 - Sagan om väskan

Innan jag tänker berätta om vad vi gjorde på söndagen så finns det en liten sak. Min hemresa och min väska. Då Fridas värdföräldrar inte kunde sjkutsa mig till flygplatsen och då vi hade planer för hela dagen så hade jag ett problem med väskan. Vi skulle avsluta dagen på stranden och det skulle vara alldeles för lång bilfärd för att hämta väskan hemma hos Frida innan vi skulle till flygplatsen. Johanna kunde skjutsa mig för hennes boyfriend skulle anlända vid den tiden jag behövde checka in. OCh Johanna skulle vara med på stranden. Perfekt va! Jag och Frida skulle ta med väskan på vår sightseen till en början. Sen möta upp Johanna i Santa Monica där hon skulle ta min väska i hennes bil. Sen skulle jag och Frida fortsätta våran resa med hundra stopp med buss fram till stranden. Men ja, bussar i LA håller inte alltid sin tid så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... (Älskar sånna här spännande slut!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0