Snäll au pair

Jag var snäll idag, jag slängde ingenting förutom några tomma papper. Men däremot fick jag ett tomt skåp och en tom låda som jag har tänkt fylla upp snarast möjligt med mat. Ja jag har bestämt mig för att åka och storhandla mat som jag kan äta till lunch. Börjar bli trött på omelett nu faktiskt. Så jag ska handla upp mig på torrvaror som jag ska lagra i mitt rum. Vi får se vad det blir. Måste köpa grönsaker också. Hoppas dom får vara kvar i kylskåpet bara då...

Ser just nu på Armand när han vinner Mästarnas Mästare. Han var ju faktiskt bäst det var han! Men nu blir det dusch och sen får vi se vad jag gör innan det är dags att sticka iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0