Preparations

Hämtade upp barnen, åkte till Tacobell och käkade med dom och sen åkte vi hem och spelade Wii i några timmar. När HD och HM kom hem började vi förbereda för födelsedagskalaset imorron. Mycket som skulle in i kylskåp och skafferi och saker skulle förberedas. Det skulle diskas och plockas och ja, ni vet hur det är när man ska ha kalas. Allt ska vara tipptopp. Tycker jag iallafall! Men jag kan ju lova att det var det bästa sättet att fördriva mina arbetstimmar på. Massa snack, skratt och bondande. Det gillar vi!
Det finns en tvshow här i USA som heter "Minute to win in". Den går ut på att en deltagare ska klara en massa lekar. Varje lek på en minut. För varje lek man klarar får man lite mer pengar. Jackpoten är en miljon dollar. Alltså typ 7.5 miljoner svenska kronor. Aja, på Alex kalas ska vi ha en egen version av den här tävligen. Om det klaffar så kommer det bli skitkul! Ska ta massa bilder som jag kanske visar.

Nu ska jag däremot blogga lite mer tror jag, om jag inte somnar, samtidigt som jag kollar på melodifestivalen. Är på finalen nu. Yey snart klar! Vi hörs sen. Pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0