Påskledigt

Ja barnen alltså. Hade planerat en innedag med barnen idag. Men så blev det inte. Alex följde med HD till jobbet så jag och Nick spelade Wii i några timmar. Började städa när HM ringde. Vi skulle in på bio och se The Last Song. Yes, jag blev jätteglad. Jag ville verkligen se den filmen men visste inte om det var för barnen. Men ja, den skulle vi se. Den här filmen är baserad på en novell av Nicholas Sparks. Samme man som skrev Dear John, så jag förståd att den skulle vara bra. Och det var den! Trots att jag inte är nått vidare stort fan av Miley Cyrus, som hade huvudrollen. Sjunga kan hon få göra men skådespela borde hon inte göra. Irriterade mig på henne i början men koncentrerade mig istället på historien när jag insåg att min irritation inte skulle leda nånvart. Och som jag grät. Jag vet inte vad det är med mig nuförtiden. Gråter floder varje gång jag är på bio. T.om. när vi såg Percy Jackson så grät jag. Det är inte ens en sorglig film. Men jag vet inte vad alla dessa tårar beor på. Kanske att man vill gå på bio och se filmen med nån annan istället...
Ikväll ska jag strunta i min promenad och sitta på mitt rum hela tiden. Vill bara dryga vid datorn, kolla klart på Melodifestivalen och kolla på några Beck-filmer. Kanske slänger upp nått till inlägg senare.

Såklart att det är en snygg kille med! Tråkigt nog så dejtar han Miley Cyrus...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0