Nya regler

Idag när jag vaknade var jag helt sjukt trött. Att släcka efter 23 och gå upp 06.30 är inte ett vinnande recept. Tänker nu släcka vid 22 de kommande veckorna för att se om det blir nån skillnad, se om jag blir nå piggare. Men eftersom jag lider av samma sjukdom som alla andra ungdomar så vet man ju inte hur det kommer gå. Sjukdomen kallas för ungdomssjukan och resulterar i konstant trötthet. Haha, nej okej, sjukdomen finns inte, men om den fanns så skulle jag garanetarat lida av den. Nu väntar jag på att Kusin Vitamin ska logga in. Annars gör jag inte så mycket. Kollar på del tre av Mästarnas Mästare. Spännande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0