Jag gillar film och tv

Beck, Beck, Beck. Lite tecknad film med familjen och lite morotskaka trots att jag inte tycker om. Nu ska jag vänta och se om Frida loggar in snart så vi kan chittchatta lite om allt onödigt som vi brukar prata om. Imorgon är barnen som sagt hemma från skolan så vi får se vad vi hittar på. Det ska regna så vi kommer nog bara bli hemma. Bra för min del då måndagar är min jobbigaste dag med städningen här hemma. Eller jobbigt är det väl inte direkt, men det är den dagen jag har mest att göra om man säger så. Funderar vad jag ska hitta på med barnen. Lite målning? Film och Wii kanske. Sen laga lunch och nått annat. Vi får se. Nått som dock är säkert är att jag inte kommer vara inloggad på datorn förän jag slutar vid 17. Så vi får höras på tisdag. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0