Jag är konstig

Jag är lite konstig ibland. Det finns en sak jag tycker är roligt som förmodligen alla andra inte tycker är så kul. Jag tycker om när saker tar slut. Som mitt schampoo. Eller min hårspray. Varför inte mitt smink. När jag får slänga en en flaska balsam blir jag lite extra glad. Varför? För då vet jag att tiden har gått. Att dagarna susar förbi. Vilket jag gillar. Misstolka mig inte. Jag triiivs här, men klart man vill hem också. Kan knappt bärga mig för att komma hem och kicka igång alla mina planer! Aja, idag tog min tandkräm slut och jag bah "yey". Sån är jag.

En annan sak jag älskar är att få mejl. Låååånga mejl. Ju längre desto bättre. Dock så är jag skitdålig på att svara på dom. När jag väl tar tummen ur röven och börjar skriva så tar det sen ett par dagar innan det är färdigt. Nu har jag fyra mejl på hög och ni vet hur långa alla mina mejl är. Sen har jag några andra jag borde skriva till. Som jag faktiskt lovat att skriva till men inte gjort än. Fy!! Nu ska jag dock sluta blogga (snart) och börja mejla. Och så ska jag lägga mig i tid (innan midnatt) så jag är utvilad till min jobbiga dag imorgon (har inget att göra). Så ja, god natt, sov gott och allt sånt till mig och god morgon, ha en bra dag och mejla mig till er! Pussis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0