Jag <3 mitt jobb

Okej, dagen var det. Johanna var inte hemma så jag tog en promenad istället i shorts och linne idag. Solen brände fint på mina axlar. Rick var här och jobbade så det var skönt att komma ifrån lite också. Tog en svalkande dusch och sen hoppade jag i mina snygga shorts och en snygg tröjja sen var jag off till stan. Hämtade upp barnen och passade på att kolla in deras utställning på skolan. Amerikansk historia byggd på alla möjliga sätt. Men lego, i socker, i papper och ja allt. Verkligen häftigt. Ska se om jag kan gå dit på måndag och fota och visa. Vi begav oss iallafall till kontoret och hämtade upp HM. Åkte allihopa till Stockton i min bil och shoppade. Inte nått till mig då, men till barnen. Massa kläder och skor och leksaker blev det. Deras ögon gnistrar verkligen när dom får nått nytt. Vi köpte varma goda kakor och gick och käkade på Elephant Bar. Så himla god mat där! Sen pkte vi hemåt och Alex åkte med mig. Vi sjöng Hannah Montana låtar hela vägen hem. Sen bara packade jag in alla saker, och målade Alex naglar. Jag gillar fredagar på mitt jobb!

Sen pakerade jag mig här som vanligt. Kollade in IKEAs utbud på mat så jag vet vad jag har att förvänta mig inför imorron. Bestämde tid med Anna och har ställt klockan på 9am. Ingen sömn här inte. Har pratat hemlisar med Frida. Dom kommer snart avslöjas, ska bara kolla upp en sak först, men jag kan ge en ledtråd och det är att vi ska gå "all in". Sen pratade vi ännu hemligare hemlisar... Ja vi har massa hemlisar vi. Har även tryckt i mig en påsa bilar och hällt i mig Mountain Dew. Godaste läsken nånsin. Den ska införas i Sverige! Nu ska jag nog dra mig tillbaka tror jag. Kanske läser några sidor i finboken. Puss


Snart gör vi en annan stad osäker...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0