Fredag

Idag har barnen mina halvdag. Så jag ska hämta upp dom om cirka två timmar. Det innebär mindre fritid för mig, men hey, det är mitt jobb! Tråkigt bara eftersom dom sista timmarna jag är hemma innan jag brukar hämta dom, det är oftast då ni är inne på msn därhemma. Lite småsegt. Men nu tar jag det lugnt en snabbis och har precis jobbat klart här hemma. Har städat, sorterat, plockat och fixat till imorron. Imorron blir det födelsedagskalas för Alex och vi väntar oss cirka 50 gäster. Jag ska inte jobba men tänker vara med här iallafall. Alex vill och jag vill. Vi har beställt en massa bord och stolar och en stor hoppbprg som kommer komma hit runt tio. Den ska jag hoppa i! Annars är det HD som lagar mat och jag får säkert hjälpa till om jag vill. Ska bli roligt med ett riktigt amerikanskt kalas. Nu ska jag duscha.


Kommentarer
tessan

såg en bild på fejjan från LA där du har ett linne med rutor med ansikten i. Typ assnyggt !!!

2010-04-02 @ 22:24:50
URL: http://thereseglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0