Det var ett jäkla väder

Ja då var dte regn igen då. Men jag ska inte klaga. Jag har spenderat hela dagen framför tvn typ och nu mejlar jag. Ska ringa Johanna och bestäma att jag kommer dit första bästa soliga dag. Jag måste börja gå ner dit nu på riktigt. För övrigt så ja, det är väl inte så mycket mer. Försöker få till en helg i San Jose hos Carro och så vill jag till Six Flags. En nöjespark typ en timme härifrån.

Ja juste. HM kom hem inatt efter en jobbresa till östkusten. Barnen får alltid presenter när dom är borta och även så idag. Men guess what. Jag fick ockå en present :) Jag fick ett linne som det stog Philadelphia på. Blev superlycklig. Har fotat men lägger ut den ikväll.

Nu ska jag försöka ducha tror jag. Städerskan är här och tvättar och då brukar det alltid krångla. Så det kommer ta lång tid. Pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0