Bloggkvällen

Ja nu är klockan efter 02.00 och jag tänker dra mig tillbaka. Kvällen har mest bestått av bloggning och melodifestivalen. Kollade klart på finalen och eftersnacket och sen ser jag att dom äntligen har lagt ut deltävling nummer 4. Så nu kollar jag på den. Dock så måste det ladda hela tiden så det tar några timmar att kolla på ett program. Nästa svenska program att följa blir Mästarnas Mästare. Om jag hinner innan dom tar bort det. Efter det har jag tömt svtplay på det jag vill se. Sen går vi över till tv3, tv4 och kanal 5. Jag ska kolla på mycket jag. Sen blir det LOST om det funkar. Hahahah, jag kommer bo vid datorn! Tur att det ska regna och storma i två dagar nu. Nej nu måste jag sova. God natt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0