Bara en massa krångel

Men internet alltså. Allt annars är prima ballerina. Hade en mysig förmiddag med värsta msndejten :P hahaha nejdå. Kollade på Dancing With The Stars och American Idol till frukost. (Vi har sån där tv som man spelar in på. Och så kan man skriva in ett program man vill spela in så spelar den in det programet från alla kanaler. Plus att man kan pausa livesändningar och spola fram och tillbaka. Supercoolt!) Efter frullen städade jag superlite (städerskan kommer ju på onsdagar), duschade och satte mig vid datorn. Skrev några mejl men datorn krånglade bara så inget skickades. Woho!

Barnen mina krånglade lite med läxorna men vi blev klar även med dom. Idag var jag världens sämsta nanny också! Sen var jag världens bästa. Man bara måste älska humörsvägningar. Inte för att jag har några *host*. Käkade middag på Cayotes som serverar mexikanskt. Åt en sallad idag med kyckling och gucamole. Mums! Jag förstår att ni verkligen vill veta vad jag äter när jag är här. Superintressant!

Väl hemma var det Wii och Minute To Win It för hela slanten. När dom andra i familjen drog sig tillbaka kollade jag på kvällens American Idol och ikväll åkte ingen hem. Juryn använde sitt spara-kort. Dom ska alltid vara så speciella här i staterna. Dock så är min favorit alltid säker. Lee!!! Han är grym!

Nu ska jag läsa lite i min bok och sen däcka. Imorgon har barnen halvdag så jag kommer bara finnas på msn och skype till 20.30 svensk tid. Ha det bra tills dess. Puss

Såhär tänker jag se ut när jag sover inatt. Utsläppt underbart blont fint hår och ett lila nattlinne från Victoria's secret. Ja det är göörshnyggt jag lovar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0